Madaxweynaha Koonfur Galbeed oo Muqdisho kula kulmay Wakiilada Beesha Caalamka ee Soomaaliya
Madaxweynaha Dowlad Goboleedka Koonfur Galbeed Soomaaliya Mudane Cabdicasiis Xasan Maxamed Lafta-gareen ayaa Magaalada Muqdisho kulan kula qaatay Safiirada Mareykanka, Ingiriiska, ku xigeenka Wakiilka Qaramada Midoobay ee Soomaaliya ahna siihayaha-Wakiilka Qaramada,...
Read more











